2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Psicologia (1993)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ PSICO-MOTRIU
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Coneixements previs dels alumnes en relació a cadascun dels blocs.
Sessió Magistral Exposició per part de la professora del temari de l'assignatura. Cal que l'alumne amplii els continguts tractats a classe amb lectures complementaries i dediqui un temps a l'estudi.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Es plantegen situacions problema, preguntes, etc, que els alumnes han de resoldre a classe en grup.
Presentacions / exposicions Una vegada resolts els problemes, els alumnes exposaran la seva sol.lució, per grups.
Pràctiques a laboratoris Són pràctiques sobre els diferents continguts psicomotrius que els alumnes fan a la sala de psicomotricitat, per tal de vivenciar els continguts principals de la psicomotricitat i treballar aspectes vinculats a les actituds i al coneixement d'un mateix i de l'altre.
Treballs Incorpora el treball que l'alumne ha recopilat per tal de mostrar el seu aprenentatge, creixement i canvi en el temps. En el portafoli s'hi inclouran diferents activitats: resums d'articles, esquemes, mapes conceptuals, pensar activitats o exercicis, comentaris crítics, etc. A més, podran aportar-hi d'altres documents de forma voluntaria
Fòrums de discussió Correspon a l'espai forum del Moodle, que els alumnes utilitzaran al llarg del curs.
Resolució de problemes, exercicis Treball personal que l'alumnes haurà de fer en relació a les temàtiques treballades a classe i incloure en el seu portafoli.