Educació Social (1999) |
Assignatures |
EDUCACIÓ PERMANENT |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | EDUCACIÓ PERMANENT | Codi | 11081004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Primer | Primer |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Tema | Subtema |
Bloc 1. Conceptes básic | 1.- Fonamentació teòrica 2.- Concepte i definicions 3.- L'educació permanent: formal, no formal i informal 4.- Educació permanent i educació d'adults 5.- Aprenentatge permanent i formació continua a l'ambit laboral |
Bloc 2. Evolució històrica i nous repetes | 1.- Orígens i evolució histórica de l'Educació permanent 2.- L'experiència de'Amèrica llatina. Paulo Freire. i altres 3.- L'Educació permanent a la Unió Europea i al món 4.- Nous escenaris, necessitats i reptes de l'educació permanent en el context de la diversitat i la societat global i de la informació i la comunicació |
Bloc 3 Educació Permanent i Pedagogia de la Participació Comunitària | 1. Nivells de participació en l'acció social 2. La informació com a poder en els processos de participació. 3. Els obstcales en la conformació de l'opinió 4.-L'acció, les activitats y les fites de participació 5. Estratègies d’educació permanent. 6.-Educació permanent i democràcia participativa 7.- Avaluació dels processos de participació |
Bloc 4 Estratègies d'intervenció en Educació Permanent | 1.- Introducció a les diverses tècniques i estratègies d'intervenció en Educació Permanent 2.-Introducció a l'anàlisi i la planificació estratègica 3.- Conceptes bàsics del projecte d'intervenció 4.- Elaboració de un Projecte de desenvolupament comunitari. 4.1.- Desenvolupament de las fases de un projecte. |