2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Educació Social (1999)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA
   Avaluació
  Descripció Pes
Resolució de problemes, exercicis Es valorarà la qualitat del treball a partir dels següents aspectes: a) domini de la temàtica, b) realisme de la solució proposada al problema, i c) grau d´aplicació dels coneixements adquirits fins el moment de realització de l´exercici. 20%
Seminaris Es valorarà l´assistència i la participació. 10%
Treballs Es valorarà la qualitat del treball a partir dels següents aspectes: a) domini de la temàtica, b) realisme de la solució proposada al problema, i c) grau d´aplicació dels coneixements adquirits fins el moment de realització de l´exercici. 25%
Metodologies integrades Es valorarà l´assistència i participació de l´alumne en cadascuna de les sessions de PBL.
Es valorarà la qualitat del treball teòric presentat un cop acabat l´exercici, a partir dels següents aspectes: a) qualitat del discurs, b) utilització del vocabulari específic, c) encert en la definició del problema i en l´assoliment dels objectius d´aprenentatge formulats, i d) fonts documentals utilitzades
20%
Proves objectives de preguntes curtes Es valorarà el domini dels continguts teòrics. 25%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per a aprovar l´assignatura és necessari aprovar cadascuna de les activitats anteriors. Es important entregar els diferents treballs i exercicis en la data fixada al programa de l´assignatura. No s´acceptaran treballs entregats fora de termini.