Educació Social (1999) |
Assignatures |
PEDAGOGIA SOCIAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PEDAGOGIA SOCIAL | Codi | 11081107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Formar teòrica i pràcticament en els principis, la conceptualització i l'evolució històrica de la Pedagogia Social | A1 A3 |
B1 B3 |
C2 |
Conèixer i reflexionar sobre les dimensions pedagògiques de la Pedagogia Social | A2 A5 |
B3 B4 B6 |
C4 |
Contextualitzar la Pedagogia Social en el marc social, cultural, econòmic i laboral del s. XXI amb referència al segle XIX i XX i especialment a l'àmbit del mon global. | A7 A16 A21 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 |
C2 C3 C4 C5 |
Situar la Pedagogia Social a l'àmbit dels moviment social, l'inmigració i la diversitat cultural. | B15 B16 B17 |
C4 |
|
Conèixer i reflexionar sobre les estratègies d'intervenció i dels processos en la Pedagogia Social | A2 A5 |
B3 B4 B6 |
C4 |
Aprendre a planificar, dissenyar i desenvolupar processos per actuar en la societat i el seus problemes. | A2 A5 |
B3 B4 B6 B15 B16 B17 |
C4 |