2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997)
 Assignatures
  PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ INFANTIL
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats Qualitat de les aportacions i fonts de documentació consultada 10%
Presentacions / exposicions Qualitat de les presentacions, tant pel que fa al contingut com la forma. 10%
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Qualitat en la capacitat de relacionar teria i pràctica. 20%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Implicació en la proposta de treball, autoregulació de l'aprenentatge i treball cooperatiu.
Rellevància conceptual i teòrica, pertinencia i coherència en la resolució dels casos.
30%
Proves objectives de preguntes curtes Proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe o referenciats en documents i materials de treball. 30%
Altres

- Portafoli de grup que recull les activitats d'avaluació, directament relacionades amb els continguts dels mòduls - Proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe o referenciats en documents i materials de treball.

Portafoli(60%)
Mòdul I (30%), Mòdul II (10%), Mòdul III (20%)

Proves aprenentatge(30%)

 
Altres comentaris i segona convocatòria

La segona convocatòria consistirà en l'avaluació del portafoli i una prova escrita .