2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  TEORIA DE L'EDUCACIÓ
   Avaluació
  Descripció Pes
Sessió Magistral Es valora molt positivament l'assitència participativa a l'aula. 13%
Esdeveniments científics i/o divulgatius És molt important tenir informació dels esdeveniments més recents en l'àmbit de la pedagogia. 10%
Presentacions / exposicions La presentació oral i per escrit dels treballs temàtics de l'assignatura. 15%
Pràctiques de camp/sortides La motivació per participar en activitats pedagògiques fora de l'aula. 5%
Treballs Presentació del treball per escrit, va lligat amb l'exposició oral. 5%
Estudis previs El què l'alumne sap per endavant. 2%
Resolució de problemes, exercicis Recull d'algunes de les pràctiques. 10%
Pràctiques a través de TIC Utilització de les TIC en els diversos exercicis. 5%
Debats Participació activa en els debats. 10%
Proves de desenvolupament
Altres

Exercici final.

25%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. La professora tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que la professora valorarà mitjançant algun tipus de prova (sigui una prova de desenvolupament, de preguntes curtes, objectiva o oral) L'avaluació serà continuada de la participació i de les activitats.