Esdeveniments científics i/o divulgatius |
És molt important tenir informació dels esdeveniments més recents en l'àmbit de la pedagogia. |
10% |
Pràctiques de camp/sortides |
La motivació per participar en activitats pedagògiques fora de l'aula. |
5% |
Estudis previs |
El què l'alumne sap per endavant. |
2% |
Pràctiques a través de TIC |
Utilització de les TIC en els diversos exercicis. |
5% |
Proves de desenvolupament |
|
|
Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. La professora tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que la professora valorarà mitjançant algun tipus de prova (sigui una prova de desenvolupament, de preguntes curtes, objectiva o oral) L'avaluació serà continuada de la participació i de les activitats. |