2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Psicologia (2002)
 Assignatures
  APRENENTATGE I CONDICIONAMENT
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Durant la primera sessió de les classes teòriques i pràctiques es presentarà als alumnes l'assignatura i se'ls exposaran els objectius, continguts, metodologies i avaluació que s'utilitzaran.
Sessió Magistral Part del temps dedicat a les sessions teòriques consistirà en l'exposició per pert del professor dels continguts teòrics inclosos al programa de l'assignatura.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Part del temps dedicat a les sessions teòriques consistirà en plantejar exemples, situacions, exercicis, etc, als alumnes perquè els resolguin en el mateix moment i apliquin així els conceptes teòrics explicats.
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Part de les sessions pràctiques consistiran en la simulació de diferents fenòmens d'aprenentatge explicats a les classes teòriques. Aquestes simulacions es realitzaran mitjançant diferents programes informàtics.
Resolució de problemes, exercicis Part de les sessions pràctiques consistirà en la correcció d'exercicis que els alumnes hauran realitzat pel seu compte. Es tractarà d'exercicis i problemes relacionats amb els continguts teòrics, i també d'un llistat de preguntes sobre una sèrie de lectures relacionades amb la matèria.