Psicologia (2002) |
Assignatures |
APRENENTATGE I CONDICIONAMENT |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | APRENENTATGE I CONDICIONAMENT | Codi | 11161101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Durant la primera sessió de les classes teòriques i pràctiques es presentarà als alumnes l'assignatura i se'ls exposaran els objectius, continguts, metodologies i avaluació que s'utilitzaran. |
Sessió Magistral | Part del temps dedicat a les sessions teòriques consistirà en l'exposició per pert del professor dels continguts teòrics inclosos al programa de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Part del temps dedicat a les sessions teòriques consistirà en plantejar exemples, situacions, exercicis, etc, als alumnes perquè els resolguin en el mateix moment i apliquin així els conceptes teòrics explicats. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | Part de les sessions pràctiques consistiran en la simulació de diferents fenòmens d'aprenentatge explicats a les classes teòriques. Aquestes simulacions es realitzaran mitjançant diferents programes informàtics. |
Resolució de problemes, exercicis | Part de les sessions pràctiques consistirà en la correcció d'exercicis que els alumnes hauran realitzat pel seu compte. Es tractarà d'exercicis i problemes relacionats amb els continguts teòrics, i també d'un llistat de preguntes sobre una sèrie de lectures relacionades amb la matèria. |