2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Psicologia (2002)
 Assignatures
  FORMACIÓ DE PERSONAL
   Continguts
Tema Subtema
1. Orientació metodològica de la formació. 1.1. Formació vs desenvolupament.
2. Obstacles a la formació. 2.1. Gestió del procès de la formació
3. Tècniques individualitzades a. Mètodes individualitzats i estandaritzats orientats a l’ensenyament i a l’aprenentatge
b. Entrenament (Coaching)
c. Acompanyament (Mentoring)
4. Tècniques semiestandaritzades a. Ensenyament a distància i noves tecnologies (E-learning, B-learning)
b. Cursos a mida : Formació In Company
5. Tècniques situacionals 5.1. Outdoor training, Indoor training, simuladores.
6. La Formació i l’estructura organitzativa 6.1. Com fer un Pla de formació a l'empresa i en què consisteix
• Anàlisi de necessitats formatives;
• Disseny i impartició de programes i accions Normatives;
• Avaluació d’accions Normatives,
• Medició de resultats i de l’impacte en el grup i en l’Organització,
• Avaluació i medició de l’eficàcia dels mètodes de formació mitjançant l’anàlisi estadístic de Producció,
• Reducció d’accidents, Absentisme, Impacte en la Facturació;
• Organització dels programes de Formació;
• Direcció i implementació de programes de millora qualitativa dels Recursos Humans.
a. Plantejament, direcció, gestió i execució de plans per la millora qualitativa dels recursos humans a través de la sistematització d’accions
b. Normatives i programes de qualificació en l’organització
7. Módul de presentacions eficaces 7.1. Comunicació verbal i no verbal
7.2. Recomanacions bàsiques