Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Pedagogia (2009) |
Assignatures |
FORMACIÓ EN LES ORGANITZACIONS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | FORMACIÓ EN LES ORGANITZACIONS | Codi | 11214109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
18 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A7 |
Dissenya, desenvolupa i avalua plans de formació a les organitzacions. | |
A8 |
Identifica els models que tradicionalment han explicat l'organització del treball i determina els trets principals que defineixen la seva dinàmica actual. Reconeix les estructures organitzatives necessàries per poder gestionar els plans de formació a les organitzacions. Analitza les diferents resistències i facilitadors en els processos de canvi amb la finalitat d'aplicar diferents estratègies en els processos d'innovació en les organitzacions. Identifica els models més representatius de lideratge i diferents programes de desenvolupament, estratègies i instruments del responsable de formació per a una gestió de qualitat dels recursos humans. | |
A12 |
Defineix les implicacions teorico-pràctiques de la innovació ( característiques, processos i dimensions). | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge | |
B2 |
Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini | |
B3 |
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps | |
B5 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B8 |
Els objectius del projecte aconsegueixen involucrar a l’ equip | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació |