Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ EDUCATIVA A L'ALUMNAT AMB DISCAPACITAT SENSORIAL I MOTÒRICA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | INTERVENCIÓ EDUCATIVA A L'ALUMNAT AMB DISCAPACITAT SENSORIAL I MOTÒRICA | Codi | 11234217 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Alvarez, M.F, Aspectos evolutivos y educativos de la deficiencia visual., ONCE, 2000 Moreno i Oliver, F.X, Visió i aprenentatge, UAB, 2002 Bueno, M., Niños y niñas con ceguera, Aljibe, 2000 Comes, G., Lectura y libros para alumnos con necesidades especiales, CEAC, 2003 Levitt, S., Tratamiento de la parálisis cerebral y del retraso motor., Médica Panamericana, 2000 Puyuelo, M. i Ariba, J.A., Parálisis cerebral infantil. Aspectos comunicativos y psicopedagógicos. Orientaciones al profesorado y a la família., Aljibe, 2000 Torres, S., Sistemas alternativos de comunicación., Aljibe, 2001 Sánchez, J. i Llorca, M., Atención educativa al alumnado con parálisis cerebral., Aljibe, 2004 Torres, B., La comunidad sorda, ISEP Editorial, 1999 FIAPAS, Manual básico de formación especializada sobre discapacidad auditiva, FIAPAS, 2004 La torre, A. i Bisetto, D., Trastornos del desarrollo motor. Programas de intervención y casos pràcticos., Pirámide, 2009 Martín Caro, L., Sistemas de comunicación y parálisis cerebral, ICCE, 2001 Cumellas, M i Estrany, C., Discapacidades motoras y sensoriales, INDE, 2006 Albertí, M. i Romero, L., Alumnado con discapacidad visual, Graó, 2010 Basil, C.; Rosell, C. i Soro, E., Alumnado con discapacidad motriz, Graó, 2010 Cardona, C. i altres, Alumnado con pérdida auditiva, Graó, 2010 Gajic, K., Sordera y comunicación, Aljibe, 2010 Varis autors, Mis primeros signos: diccionario de lengua de signos española para niños y niñas, Fundación CNSE, 2005 Rodríguez, A., ¿Cómo leen los niños con ceguera y baja visión?, Aljibe, 2005 Varis autors, Sordera infantil: del diagnóstico precoz a la inclusión educativa: guía práctica para el abordaje interdisciplinar, Confederación Española de Familias de Personas Sordas, 2011 |
Complementària | |