2015_16
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LA MÚSICA, L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA I L'EXPRESSIÓ CORPORAL I
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques a laboratoris
A2
A11
C4
- Participació activa tant en la realització de tasques de seguiment dins les sessions magistrals com en la pràctica corporal. 10%
Treballs
A1
A2
A11
B1
B3
B4
C3
C4
- Realització d'un diari de cada sessió pràctica individualment.

- Realització d'una sessió de psicomotricitat i presentació de la mateixa, en grup reduit.
25%




20%
Proves mixtes
B3
C3
C4
Proves de preguntes tipus test, de preguntes curtes i/o de desenvolupament de temes. 40%
Altres  

Actitud i implicació dins les sessions magistrals i pràctiques.

5%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació serà continuada i constarà d'una nota global d'acord els percentatges de les diferents activitats amb pes a la nota descrites en el pla de treball i entregades dins les dates marcades pel professorat. Per superar la matèria hauran d'estar aprovades totes les activitats amb pes a la nota amb una nota mínima de 5.

- Donat el caràcter pràctic de l'assignatura, les classes pràctiques són presencials, amb una assistència mínima del 80% (equivalent a la no assistència de dues sessions). La falta a una o dues sessions pràctiques tindrà efectes negatius en la nota ja que incideix en una de les activitats amb pes a la nota (fins a dos punts). D'altra banda, és molt recomanable l'assistència a les sessions teòriques perquè a més de presentar els continguts, serà l'espai on realitzaran i compartiran les activitats de seguiment. No s'acceptaran justificants.

- En cas de no comptar amb l'assistència suficient, es perdrà automàticament el dret a l'avaluació continuada i caldrà anar a segona convocatòria seguint els requisits establerts pels alumnes que no segueixen l'avaluació continuada i que es detallen al final d'aquest document.

- L'alumnat que segueixi l'avaluació continuada podrà optar a recuperar en segona convocatòria cadascuna de les tasques no superades. Totes les activitats superades en segona convocatòria tindran una nota màxima de 5 punts.

- Per superar l'examen cal tenir un mínim de 5 punts en les dues parts que el conformen: part tipus test i part de preguntes obertes (explicat en el pla de treball)

- L'avaluació continuada implicarà també portar al dia les activitats de seguiment establertes pel professorat.

Els alumnes que no segueixin l'avaluació continuada:

- Hauran de presentar individulment les tasques amb pes a la nota i les tasques de seguiment que consideri el professorat dins els terminis establerts. D'altra banda caldrà superar l'examen dels continguts tant pràctics com teòrics de tota la matèria. Per superar la matèria hauran d'estar aprovades totes les activitats amb pes a la nota amb una ponderació mínima de 5.

- Els alumnes que no segueixin l'avaluació continuada tindran dret a dues convocatòries, exceptuant aquells que hagin abandonat l'avaluació continuada. La nota en segona convocatòria serà com a màxim de 5 punts.

Altres consideracions a tenir en compte:

- Tots els alumnes han de seguir l'assignatura dins el grup que oficialment s'han matriculat. El professorat no acceptarà canvis de grup.

- Totes les activitats presentades han de tenir un alt rigor gramatical en quant a adequació, coherència, cohesió i correcció. El fet que una activitat tingui més de cinc faltes d'ortografia implicarà efectes negatius en la nota. Si es supera amb escreix les 5 faltes, el professorat pot suspendre la tasca.

- D'acord amb la normativa vigent, el professorat podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures inclouen limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant.

- D'acord la normativa vigent, en cas de detectar plagis (entenent plagi com l'intent d'engany al professor/a), l'assignatura quedarà suspesa automàticament sense dret a segona convocatòria.

- D'acord la normativa vogent, en cas de detectar plagis (entenent plagi com l'intent d'engany a un professor/a), l'assignatura quedarà automàticament suspesa sense dret a una segona convocatòria a més de procedir segons marca la universitat amb la possible obertura d'expedient.