Formación del Profesorado de ESO, Bachi., FP y Enseñanza de Idiomas (2009) |
Asignaturas |
APRENDIZAJE Y ENSEÑANZA DE LA GEOGRAFÍA |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 |
Asignatura | APRENDIZAJE Y ENSEÑANZA DE LA GEOGRAFÍA | Código | 11605133 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
4 | Obligatoria | Primer | AN |
Competencias | Objetivos de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | Peso | ||
Debates | Cal realitzar un text curt de com a màxim una pàgina com a conclusió de les aportacions i reflexions del debat realitzat a classe: Educar o ensenyar? |
10% | |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria | Preparar en grup un projecte de treball de camp. Realització/assistència al treball de camp. Preparar els instruments d'avaluació que permeten avaluar el treball de camp proposat. |
20% | |
Presentaciones/exposiciones | Fer la presentació oral amb suport visual del Projecte de treball de camp. Presentació oral amb suport audiovisual de la recerca Com es treballa la Geografia? La presentació s'avaluarà a partir d'una matriu d'avaluació en forma de coavaluació i d'avaluació per part del professor. Després de la presentació s'elaborarà un text amb els continguts i la reflexió de la recerca. |
25% | |
Practicas a través de TIC en aulas informáticas | Materials didàctics disponibles a la xarxa. Triar un material concret i justificar la tria. |
10% | |
Resolución de problemas/ejercicios | Establir els criteris que permeten avaluar un text amb continguts geogràfics. Proposar una activitat didàctica específica. |
25% | |
Otros | Autoavaluació. Complimentar l'últim dia de classe l'instrument d'autoavaluació preparat especificament per l'assignatura. |
10% | |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
L'avaluació s'aplicarà únicament en la modalitat de continuada. Es tindrà en compte l'assistència, la participació en les activitats i la realització de les tasques proposades individuals o en equip en les dates previstes. El caràcter presencial d'aquesta assignatura del màster obliga l'alumnat a assistir a un mínim del 80% del temps lectiu de l'assignatura, per a poder ser avaluat. En el cas d'haver-se d'avaluar en segona convocatòria cal realitzar totes les tasques, activitats i exercicis. |