2019_20
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Formación del Profesorado de ESO, Bachi., FP y Enseñanza de Idiomas (2009)
 Asignaturas
  APRENDIZAJE Y ENSEÑANZA DE LA GEOGRAFÍA
   Evaluación
  descripción Peso
Debates Cal realitzar un text curt de com a màxim una pàgina com a conclusió de les aportacions i reflexions del debat realitzat a classe: Educar o ensenyar?
10%
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria Preparar en grup un projecte de treball de camp. Realització/assistència al treball de camp.
Preparar els instruments d'avaluació que permeten avaluar el treball de camp proposat.
20%
Presentaciones/exposiciones Fer la presentació oral amb suport visual del Projecte de treball de camp.
Presentació oral amb suport audiovisual de la recerca Com es treballa la Geografia?
La presentació s'avaluarà a partir d'una matriu d'avaluació en forma de coavaluació i d'avaluació per part del professor.
Després de la presentació s'elaborarà un text amb els continguts i la reflexió de la recerca.
25%
Practicas a través de TIC en aulas informáticas Materials didàctics disponibles a la xarxa.
Triar un material concret i justificar la tria.
10%
Resolución de problemas/ejercicios Establir els criteris que permeten avaluar un text amb continguts geogràfics.
Proposar una activitat didàctica específica.
25%
Otros

Autoavaluació. Complimentar l'últim dia de classe l'instrument d'autoavaluació preparat especificament per l'assignatura.

10%
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

L'avaluació s'aplicarà únicament en la modalitat de continuada. Es tindrà en compte l'assistència, la participació en les activitats i la realització de les tasques proposades individuals o en equip en les dates previstes.

El caràcter presencial d'aquesta assignatura del màster obliga l'alumnat a assistir a un mínim del 80% del temps lectiu de l'assignatura, per a poder ser avaluat.

En el cas d'haver-se d'avaluar en segona convocatòria cal realitzar totes les tasques, activitats i exercicis.