Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
A1 |
Conèixer l’estat del món i la seva evolució històrica recent; comprendre'n els paràmetres bàsics (juridicopolítics, sociològics, econòmics, culturals, estètics i comunicatius) |
|
A2 |
Interpretar els processos i fenòmens informatius i comunicatius textuals, orals i visuals en les societats contemporànies amb l’ajuda de les principals teories i escoles que els analitzen críticament des de les ciències socials |
|
A3 |
Dominar el maquinari i el programari de producció audiovisual i multimèdia |
|
A4 |
Aplicar la llengua pròpia a l’elaboració de productes audiovisuals factuals i de ficció, construint missatges orals i escrits destinats a la seva difusió audiovisual que siguin eficaços, correctes i atractius, adoptant els recursos lingüístics i no verbals i les estratègies retòriques més adequades |
|
A5 |
Conèixer l’estructura, el funcionament i la gestió de l’empresa, parant una atenció especial a les empreses de producció i difusió audiovisual |
|
A6 |
Aplicar la gramàtica específica del so i la imatge en moviment a la producció de productes audiovisuals, dominant els aspectes bàsics de la producció, el guionatge, el muntatge i la postproducció de programes i productes de ràdio i televisió |
|
A7 |
Dominar els fonaments teòrics i pràctics de l’exercici del periodisme audiovisual |
|
A8 |
Comprendre l’estructura del sistema audiovisual de Catalunya (estructura, polítiques, finançament i funcionament) en el context espanyol, europeu i mundial |
|
A9 |
Conèixer els fonaments de la comunicació publicitària i les relacions públiques canalitzada a través de qualsevol mitjà o tecnologia: teories, conceptes bàsics, organització, producció, gestió, finançament, aplicacions |
|
A10 |
Saber dissenyar els aspectes formals i estètics en mitjans escrits, audiovisuals i digitals, i en qualsevol tipus de suport gràfic, així com per a l’ús de les tècniques i eines per a la representació i la transmissió de fets i dades mitjançant sistemes infogràfics |
|
A11 |
Dominar el marc jurídic de la comunicació audiovisual, tant en matèria de drets fonamentals com des del punt de vista del dret mercantil |
|
A12 |
Aplicar els principis avançats de la narrativa i el guionatge audiovisual |
|
A13 |
Conèixer de forma crítica i analítica els diversos gèneres i formats de la comunicació audiovisual, parant un atenció especial a la seva transformació creativa |
|
A14 |
Utilitzar tècniques avançades de producció, realització en directe, animació, muntatge i postproducció de productes audiovisuals |
|
A15 |
Conèixer les principals escoles, teories i mètodes de l’anàlisi i la crítica acadèmica del cinema i la televisió |
|
A16 |
Desenvolupar projectes complexos de programes i programacions audiovisuals i de productes interactius d’entreteniment i creació |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. |
|
CT2 |
Gestionar la informació i el coneixement mitjançant l'ús eficient de les TIC. |
|
CT3 |
Resoldre problemes de forma crítica, creativa i innovadora en el seu àmbit d'estudi. |
|
CT4 |
Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa. |
|
CT5 |
Comunicar informació de forma clara i precisa a audiències diverses. |
|
CT6 |
Identificar el procés d'aprenentatge i l'orientació acadèmica i professional. |
|
CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |