"Direcció de comptes en publicitat i relacions públiques" és una assignatura que entra a una de les dues vessants més importants de la professió: la de la gestió i direcció dels clients anunciants. A més a més de les importants atribucions professionals dels creatius, a una empresa de comunicació avui té la mateixa consideració la tasca que desenvolupen aquelles persones que gestionen els clients: un factor essencial per a una agència de publicitat o RRPP ja que sense clients no tindrien sentit aquestes empreses. L'assignatura doncs fa un recorregut teòric i pràctic pels principals aspectes de gestió de comptes, tant des d'un punt de vista intern (el de l'empresa de comunicació) com des d'un punt de vista extern (el del client anunciant). I tot això, contextualitzant-ho amb el complex entorn que envolta avui els mercats i que està provocant canvis en el perfil professional de la gestió de comptes en publicitat i RRPP.
Aquesta assignatura s’impartirà amb la màxima
presencialitat que permetin les indicacions de les autoritats sanitàries. En
començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb
horaris i espais) estarà disponible al Campus
Virtual (Moodle) de l’assignatura. |