2010_11
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Comunic. Política, Instit. i Corpor. en Entorns de Crisi i de Risc (2010)
 Assignatures
  COMUNICACIÓ TURÍSTICA I CITYBRANDING
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Consisteixen bàsicament en la presentació de l'assignatura, de la planificació docent i en l'explicació dels conceptes bàsics que contindrà.
Sessió Magistral Es tracta de classes teòriques on la professora exposarà els continguts temàtics per a un aclariment dels conceptes i una millor comprensió de les lectures.
Fòrums de discussió La professora facilitarà lectures interessants sobre l'objecte d'estudi, que seran treballades pels alumnes i comentades a classe com a fòrums de discussió.
Presentacions / exposicions Els alumnes realitzaran tres visites a tres institucions turístiques de la Costa Daurada i posteriorment faran un treball pràctic com a conseqüència de la visita. Aquests treballs s'hauran d'exposar a classe davant els companys i la professora.
Resolució de problemes, exercicis Es plantejaran a classe casos i exercicis pràctics que els alumnes hauran de resoldre.
Pràctiques a través de TIC Com es tracta d'una assignatura de comunicació turística, les noves tecnologies juguen un paper molt important. Per això es faran anàlisi de llocs web, blogs, pàgines de xarxes socials, etc.
Pràctiques de camp/sortides Es visitaran tres institucions turístiques de la Costa Daurada, on ens explicaran les seves estratègies i accions comunicatives.