2021_22
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua
 DOCÈNCIA DEL CURS 2021-22 ADAPTABLE A LA COVID

Català

Tot i haver-se allargat el període excepcional per al sistema universitari català fins a la finalització del curs acadèmic 2021-22, la docència del segon quadrimestre serà tan presencial com sigui possible d’acord amb el que estableixin les autoritats sanitàries.

Podeu trobar-ne informació més detallada a la guia docent de cada assignatura.

En el cas que l’evolució de la situació sanitària requereixi reduir la presencialitat o permeti incrementar-la, es procurarà adaptar l'activitat docent i l'avaluació a les directrius que estableixin els organismes pertinents i s'informarà d'aquestes adaptacions a l’espai Moodle de cada assignatura.

 

Castellano

A pesar de haberse alargado el periodo excepcional para el sistema universitario catalán hasta la finalización del curso académico 2021-22, la docencia del segundo cuadrimestre será tan presencial como sea posible de acuerdo con lo que establezcan las autoridades sanitarias.

Puedes encontrar información más detallada en la guía docente de cada asignatura.

En caso de que la evolución de la situación sanitaria requiera reducir la presencialidad o permita incrementarla, se procurará adaptar la actividad docente y la evaluación a las directrices que establezcan los organismos pertinentes y se informará de estas adaptaciones en el espacio Moodle de cada asignatura

 

English

Despite the decision to extend the exceptional period for the Catalan university system until the end of the 2021-22 academic year, the URV will make every effort to provide as much face-to-face teaching as possible during the second semester. All teaching will be delivered in accordance with the instructions of the health authorities.

You can find more detailed information in the course guide for each subject.

If the health situation makes it necessary to reduce or increase physical attendance, the URV will make every effort to adapt teaching and assessment to the directives of the relevant organisations. All adaptations will be communicated via the Moodle space of each subject.