Dret (2002) |
Assignatures |
DRET PENAL II |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | DRET PENAL II | Codi | 15071011 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
9 | 6 | 3 | Troncal | Tercer | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Les dues hores de la primera sessió es dedicaran a aclarir els objectius, la metodologia i els criteris d'avaluació de l'assignatura. L'assistència per part de l'alumne a aquesta sessió és molt important perquè no només s'aclariran els dubtes relatius a aquests aspectes, sinó que també es presentarà l'espai moodle de l'assignatura que l'alumne utilitzarà durant tot el curs. |
Sessió Magistral | Durant dues setmanes seguides, el professor desenvoluparà a classe teòrica el contingut dels diferents temes del programa. A través d'un calendari que l'alumne tindrà a la seva disposició des del primer dia de classe, es coneixerà amb suficient antel·lació el tema que es desenvoluparà cada setmana. |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels alumnes d'un tema d'actualitat a determinar. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici relacionat amb la matèria de l'assignatura. |
Fòrums de discussió | Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb la matèria de l'assignatura. |
Estudis previs | L'alumne haurà de llegir abans d'assistir a la lliço magistral la part del manual referent al tema que es tractarà a classe, de manera que, a partir de la intervenció del professor, pugui aprofitar la classe per aclarir dubtes i formular qüestions. Es tracta, en definitiva, que l'alumne no es limiti a prendre apunts sinó que, havent treballat perl seu compte el tema, aprofiti la sessió per aprofondir en el coneixement. |