Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Grau de Relacions Laborals i Ocupació (2009) |
Assignatures |
ECONOMIA LABORAL (retitulació) |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | ECONOMIA LABORAL (retitulació) | Codi | 15204606 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Demanar la participació de l'alumne en la correcció de les pràctiques a classe. Seguiment de participació i assitència. | 10% | ||||
Treballs |
|
Treball de polítiques actives d'ocupació | 20% | ||||
Proves pràctiques |
|
Dues proves pràctiques, cadascuna de les quals conta el 15% de la nota | 30% | ||||
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Preguntes curtes sobre el contingut del temari | 35% | ||||
Altres | Participació i assistència a les classes |
5% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
La primera convocatòria es farà mitjançant avaluació continuada. La segona convocatòria s'avaluarà a partir d'un examen escrit amb una part del contingut teòric de l'assignatura (50% de la nota) i una part d'exercicis referents a la part pràctica de l'assignatura (50% de la nota). Si l'alumne té superada alguna de les parts en l'avaluació continuada amb una nota igual o superior a 6 se li guarda aquesta nota per a la segona convocatòria. Durant la realització d'activitats i proves avaluatives a l'aula, l'alumne no podrà portar cap tipus de dispositiu de comunicació, transmissió i emmagatzemament de dades que no estigui expressament autoritzat per a la prova. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. |