2023_24
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
Doble titulació de grau en Dret i en Relacions Laborals i Ocupació (2014)
 Assignatures
  PSICOLOGIA DEL TREBALL I DE LES ORGANITZACIONS
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
CE4
CE10
SEMINARIS: Activitats individuals i/o en grups de treball que es realitzaran i lliuraran sobre allò fet a seminaris. L'assistència és requisit imprescindible per poder aprovar-los.


TREBALL FINAL: Activitat grupal on l'alumne presentarà un treball final en els terminis establerts pel professor/a amb penalització del 20% sobre la nota de la pràctica en el cas de no fer-ho.

És imprescindible que el treball proposat pel professor/a sigui presentat en els terminis i amb els requisits establerts per tal de superar la part pràctica de l'assignatura.
20







30




Proves objectives de tipus test
CE4
CE10
TEORIA: Prova objectiva tipus test de 40 o 60 ítems d'opció múltiple, amb tres o quatre opcions de resposta 50
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per superar l'assignatura s'han de superar les pràctiques (seminaris), el treball final i l'examen teòric de forma independent. La no superació d'alguna d'aquestes parts comportarà la no superació de l'assignatura; i per tant, haurà de realitzar l'avaluació de la/les part/s suspeses en segona convocatòria.

Per tal de poder superar l'assignatura és condició necessària:

  • Haver obtingut un 4 a l'examen teòric.
  • Haver obtingut un 4 de mitjana en las sessions pràctiques (seminaris). Cal remarcar que per superar aquesta part, s'exigeix una qualificació mínima del 25% (2,5punts) en cadascun dels casos pràctics.
  • Haver assistit al 80% de les sessions pràctiques (seminaris)
  • Haver obtingut un 4 al treball final.

Altres Condicions i directrius clau per a la superació de l'assignatura:

  • Es valorarà positivament l'assistència i participació (lliurament) dels exercicis proposats a les classes teòriques.
  • La no presentació o el lliurament amb retard injustificat de qualsevol dels treballs implica suspendre l'assignatura.
  • Els alumnes han de participar activament en els sessions pràctiques. És important que cada alumne es comprometi amb la resta dels membres del seu grup a aportar equitativa i puntualment el treball als seus companys.
  • Si un alumne/a abandona el treball en grup ha d'avisar al professor/a i als seus companys amb temps suficient per poder suplir la seva baixa. Si un alumne no compleix el compromís amb el seu grup, la resta dels membres podran seguir l'activitat sense comptar amb ell/a, notificant-ho al professor/a.
  • Els treballs seran aportacions pròpies i originals de l'alumne. Per això, un treball plagiat, entesa com la còpia d'un altre treball o la còpia literal de les fonts, equivaldrà a un suspens del treball.
  • D'acord amb la normativa vigent el/la professor/a podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part dels estudiants.
  • Una actitud inadequada dels alumnes o el fet que estiguin realitzant altres activitats no corresponents a l'assignatura puc comportar la seva exclusió de classe.

L'avaluació en segona convocatòria es realitzarà de la forma següent: Els alumnes que no han superat l'examen teòric hauran de realitzar un altre examen, amb les mateixes condicions que les citades a proves mixtes i amb el mateixos criteris d'avaluació. Els alumnes que no han superat les pràctiques hauran de realitzar un treball escrit similar a las activitat de resolució de problemes de forma individual, que presentaran en una prova oral. Els alumnes que no han superat el treball final hauran de realitzar un treball escrit similar a l'anterior. Els alumnes que no han superat ni l'examen teòric, ni les pràctiques, ni el treball final hauran de realitzar tant l'examen teòric com una activitat de resolució de problemes de forma individual i un treball final de forma individual.