2013_14
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 

Secretaria

SECRETARIA DE CENTRE

És la unitat de gestió que circumscriu el seu àmbit d’actuació bàsicament a aquells tràmits administratius que afecten els expedients dels alumnes de la Facultat. Ofereix informació administrativa i acadèmica a l’alumnat i al professorat, i dóna suport als òrgans de govern del centre en els temes de la seva competència.

Personal: Eduard Pié (cap de secretaria) / Maribel Romero / Miquel Romero / Montserrat Vidal

Telèfon: 977.75.98.03 / Fax: 977.75.98.56 / Adreça electrònica: capsfee@urv.cat

Horari d’atenció:

Matíns: de dilluns a divendres, de 10 h a 13 h
Tardes: dilluns, dimarts i dimecres, de 16 h a 18 h

Durant el mes de juliol i fins al 15 de setembre l'horari d'atenció serà només de matí.
A l'agost la secretaria romandrà oberta en horari de matí els dies 1 i 2.
Per Setmana Santa i Nadal caldrà confirmar l'horari d'obertura. 

ASPECTES ACADÈMICS I ECONÒMICS DE LA MATRÍCULA

Els alumnes us matriculeu sota la vostra responsabilitat i teniu l'obligació de conèixer i respectar les condicions de la Normativa Acadèmica i de Matrícula. Aquesta norma està disponible a la web de la Universitat:

http://wwwa.urv.net/la_urv/3_organs_govern/secretaria_general/legislacio/2_propia/index_propipdf.htm#docencia

A la web de la URV podreu trobar, a més de la Normativa Acadèmica i de Matrícula, altres temes que també us poden fer falta durant la vostra estada a la Universitat.

MATRÍCULA DE TITULACIONS DE GRAU

Els estudiants de nou accés a grau heu de formalitzar presencialment la matrícula pel procediment d'Automatrícula a l'Aula LI22 de la Facultat on rebreu el suport administratiu de la Secretaria. La Universitat ha preparat enllaços i guies de procediment que podeu consultar a la web de la URV: http://www.urv.cat

El calendari concret del dia en què us correspon matricular es publicarà a la web de la Facultat http://www.fee.urv.cat i al tauler d'avisos de la Secretaria.

Els estudiants a partir de 2n any de grau formalitzareu la matrícula a través del sistema d'automatrícula per internet. Des de la web de la URV http://www.urv.cat accedireu des de qualsevol ordinador, sempre que aquest tingui els requeriments tècnics necessaris. Igualment, amb la finalitat que tingueu el suport necessari, la Universitat ha preparat enllaços i guies de procediment.

La Normativa de Permanència a Grau i Màster estableix com a crèdits a matricular:

a) Estudiants a temps complet:

b) Estudiants a temps parcial: entre 20 i 40 ECTS per curs acadèmic, excepte que et quedin un nombre inferior de crèdits per finalitzar els estudis.

c) Nombre màxim de crèdits a matricular per curs acadèmic

La Facultat ha establert que el nombre màxim de crèdits a matricular és de 72 crèdits (estudiant a temps complet) i 46 (temps parcial).

DATES DE MATRÍCULA

MATRÍCULA DE GRAUS

ALUMNES DE NOU ACCÉS A GRAU

ALUMNES DE SEGON A QUART CURS

ALUMNES AMB TOT APROVAT A LES PRIMERES CONVOCATÒRIES (del 1r i 2n quadrimestre)
ALUMNES QUE HEU GAUDIT D'UNA SEGONA CONCOCATÒRIA (del 1r i 2n quadrimestre)
Horari de matrícula

MATRÍCULA DE DIPLOMATURA/LLICENCIATURES

ALUMNES AMB TOT APROVAT A LES PRIMERES CONVOCATÒRIES (del 1r i 2n quadrimestre)
ALUMNES QUE HEU GAUDIT D'UNA SEGONA CONVOCATÒRIA (del 1r i 2n quadrimestre)

MATRÍCULA DE MÀSTERS OFICIALS

ALUMNES DE NOU ACCÉS A MÀSTER
ALUMNES DE CURSOS ANTERIORS

Del 10 al 26 de juliol i del 9 al 30 de setembre de 2013.

TERMINI D'AJUSTAMENT DE MATRÍCULA

El termini d'ajustament de la vostra matrícula, sense que se us apliqui el cost de la taxa de modificació i ampliació, serà com a màxim fins a 5 dies naturals després d'haver realitzat la matrícula, i es pot fer directament per automatrícula a partir de les 16 h i fins a les 23.59 h.

TERMINI DE MODIFICACIONS DE MATRÍCULA

(inclou taxa de modificació i ampliació)

Transcorreguts 5 dies naturals després d'haver formalitzat la matrícula en els terminis ordinaris, els estudiants podeu sol·licitar a la Facultat les modificacions de matrícula següents:

Trobaràs els requisits, els terminis de sol·licitud i els criteris de resolució a www.urv.cat (Gestió Acadèmica: Tràmits administratius).

Nota important:

- No es podrà ampliar ni substituir l'assignatura de Pràctiques externes a partir de l'1 d'octubre (dins del període ordinari), ni durant el període extraordinari. L'últim dia que es podrà matricular aquesta assignatura és el 30 de setembre de 2013.
- No es podrà ampliar ni substituir el Treball de Fi de Grau durant el període extraordinari (del 16 al 27 de febrer de 2014).

SIMULTANEÏTAT D'ESTUDIS DE GRAU

Aquest tràmit es refereix als estudiants que voleu cursar simultàniament diferents estudis universitaris en un mateix centre o en diferents centres de la URV, o bé en centres d'una altra universitat.

Termini de sol·licituds: fins al 23 d'octubre de 2013.

El tràmit podeu consultar-lo a: www.urv.cat (Gestió Acadèmica: Tràmits Administratius - Grau).

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR PER ALS ALUMNES QUE US MATRICULEU PER INTERNET

Els qui us matriculareu per internet, fora de les instal·lacions de la URV, en principi no heu de lliurar cap documentació. Únicament caldrà que presenteu la justificació corresponent en casos d'exempció de preus.

RESGUARD DE LA MATRÍCULA A RETORNAR A  LA SECRETARIA

Una vegada formalitzada la matrícula per internet, cal presentar a la Consergeria un resguard imprès de matrícula degudament signat per incorporar-lo al vostre expedient, en aquest moment us lliurarem l’agenda i la carpeta de la Universitat.

EFECTES ECONÒMICS PER ALS ESTUDIANTS SOL·LICITANTS DE BECA DE CARÀCTER GENERAL/MOBILITAT

Els estudiants matriculats amb la condicionalitat de becari haureu de:

  1. Matricular-vos obligatòriament com a sol·licitants de beca.
  2. Matricular el nombre mínim de crèdits que estableixi la convocatòria.
  3. Pagar les taxes, l’assegurança escolar i els serveis voluntaris, si s’escau, dins del termini marcat pel resguard de matrícula.
  4. Emplenar correctament la classe de matrícula corresponent que la Universitat aplicarà en cas que la sol·licitud de beca sigui desestimada (ordinària, família nombrosa, etc.), i adjuntar, si s’escau, els justificants corresponents. Si no ho fa, en el cas de denegació de la beca, no podrà gaudir dels beneficis corresponents.

Els estudiants de nou accés que vulgueu matricular amb la condicionalitat de becari i gaudir de l'exempció provisional de preu dels crèdits heu de sol·licitar l'acreditació de caràcter econòmic, procediment que gestiona l'AGAUR, i obtenir el document acreditatiu corresponent.

La resta d'estudiants us podeu matricular amb la condicionalitat de becari si el curs anterior heu obtingut una beca de caràcter general/mobilitat (en aquest cas teniu incorporada automàticament aquesta condicionalitat en la matrícula) o heu sol·licitat l'acreditació de caràcter econòmic, procediment que gestiona l'AGAUR, i heu obtingut el document acreditatiu corresponent abans del dia de la matrícula. 

El Servei de Gestió Acadèmica ha de fer les regularitzacions econòmiques pertinents una vegada resolta la convocatòria.

- Als estudiants no matriculats amb condicionalitat de becari, una vegada resolta favorablement la convocatòria.

- Als estudiants matriculats amb la condicionalitat de becari a qui s'hagi denegat la beca.

Si necessiteu més informació, adreceu-vos a la Unitat  de Beques del Servei de Gestió Acadèmica (Av. Països Catalans 5-7, planta baixa, Tarragona), beques@urv.cat, telèfon 977 558614 i 977 257862.

CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA D'AVALUACIÓ

Únicament es podrà sol·licitar aquesta convocatòria per a aquelles assignatures pendents en el curs acadèmic immediatament següent a l'extinció de cadascun dels cursos (és a dir, 3r curs de la diplomatura en Ciències Empresarials i de les llicenciatures en Economia i Administració i Direcció d'Empreses).

El termini de sol·licitud finalitza el 30 de setembre de 2013.

Els alumnes que demaneu matricular-vos d'assignatures amb convocatòria extraordinària no podreu gaudir de la convocatòria addicional, d'aquestes assignatures, d'acord amb el que estableix la legislació estatal corresponent.

El tràmit podeu consultar-lo a: www.urv.cat (Gestió Acadèmica: Tràmits Administratius - 1r i 2n cicle)

En el cas que durant el curs acadèmic en què l'estudiant gaudeixi de la convocatòria extraordinària no superi aquestes assignatures s'haurà d'adaptar al pla d'estudis renovat per poder finalitzar els estudis.

CONVOCATÒRIA ADDICIONAL D'AVALUACIÓ D'ESTUDIS DE 1R I 2N CICLE

Qualsevol alumne/a que preveieu finalitzar aquest curs i us falti com a màxim el nombre de crèdits del paràgraf següent, podeu sol·licitar ampliar la matrícula en concepte de convocatòria addicional, tot i que la vostra matrícula no afecti la totalitat de les assignatures pendents. Suposa obtenir una 3ª convocatòria de les assignatures escollides.

El concepte d'alumne/a que finalitza estudis correspon a alumnes de diplomatura i llicenciatures a qui us manqui per acabar la carrera igual o menys de:

El requisit d'estar en disposició de finalitzar estudis aquest curs s'ha de complir en el moment d'efectuar la sol·licitud.

Els terminis de sol·licitud són els següents :

Aquest tràmit no comporta el pagament de taxes de modificació i ampliació. Com estudiant haureu d'abonar el 100% del preu del crèdit que correspon a la matrícula que afecta la convocatòria addicional de les assignatures seleccionades. A aquesta nova matrícula no s'aplicarà el recàrrec de repetició en el cas que hagi estat matriculada en cursos anteriors.

CONVOCATÒRIA ADDICIONAL D'AVALUACIÓ D'ESTUDIS DE GRAU

Aquest tràmit es refereix als estudiants que preveieu que finalitzareu estudis aquest curs. És a dir, els que us manquin per acabar la carrera 72 crèdits (estudiants a temps complet), 36 crèdits (estudiants a temps parcial).

Els estudiants que us trobeu en aquesta situació, tot i que la matrícula no afecti la totalitat de les assignatures pendents, podeu demanar ampliar la matrícula i obtenir una 3a convocatòria de les assignatures que escolliu.

Els terminis de sol·licitud són els següents:

TRÀMITS ADMINISTRATIUS

Els procediments concrets que han de seguir els estudiants per a cada tràmit podreu consultar-los a:http:www.urv.cat - Gestió Acadèmica: Tràmits administratius (http://www.urv.cat/gestio_academica/tramits_administratius/index.html)