Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau en Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions (2016) |
Assignatures |
PROJECTES DE TELECOMUNICACIONS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | PROJECTES DE TELECOMUNICACIONS | Codi | 17244128 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
RT1 |
Coneix els principals actors en l'àmbit de les telecomunicacions i la societat de la informació: empreses, usuaris, col·legis professionals, administracions i organismes públics, i organismes estandarizadores | |
RT2 |
Utilitza les aplicacions de comunicació i informàtiques per al suport al desenvolupament de projectes i serveis de telecomunicació | |
RT3 |
Utilitza eines informàtiques per a la recerca de recursos i informació | |
RT6 |
Coneix els procediments de concepció, desplegui i gestió projectes de telecomunicació, realitzar gestió d'operacions i anàlisi de processos | |
RT15 |
Coneix i aplica la legislació vigent i normativa de telecomunicacions, estatal i autonòmica, europea i internacional | |
RT16 |
Coneix i utilitza els procediments de redacció i desenvolupament de projectes en l'àmbit de les telecomunicacions. | |
RT17 |
Coneix els procediments per a la realització de mesuraments, càlculs, valoracions, peritatges, estudis i informes en l'àmbit de les telecomunicacions | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació | |
CT3 |
Identifica la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i te la motivació per afrontar-lo. Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina. Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista Reflexiona sobre el model proposat i es capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores | |
CT4 |
Identifica el propi rol dins del grup i coneix els objectius i tasques del grup | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori | |
CT7 |
Coneix les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre home i dones i compren les causes Identifica els principals problemes ambientals Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s’implica en la millora de la comunitat Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |