Guia docent Escola Universitària d`Infermeria |
català |
Infermeria (2002) |
Assignatures |
FONAMENTS D'INFERMERIA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | FONAMENTS D'INFERMERIA | Codi | 18031019 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
15 | 6 | 9 | Troncal | Primer | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Conèixer el marc conceptual: Persona, Salut. Entorn, Infermeria, des de la filosofia del Caring | A13 |
B1 B5 B11 |
C5 |
2. Descriure les principals característiques dels factors de cuidatges | A1 A16 |
B1 B5 B11 |
C5 |
3. Indentificar les necessitats d’ajuda per la satisfacció de les necessitats de la persona | A1 A2 |
B1 B5 B11 |
C5 |
4. Prendre consciència d’un mateix de les necessitats de la persona a partir dels principis del caring, en la practica simulada i en la clínica | A2 |
B1 B5 B11 B12 |
C5 |
5. Transferir els principis del caring en situacions de cuidatges a través del procés de resolució de problemes | A2 A3 A4 A9 |
B1 B5 B11 B12 |
C5 |
6. Conèixer actituds d’escolta, respecte i empatia | A9 |
B1 B2 B11 |
C5 |
7. Realitzar amb destresa els procediments, per la satisfacció de les necessitat humanes en la practica simulada i en la clínica | A6 A7 A8 |
B1 B5 B11 |
C5 |
8. Aplicar el pensament crític | A8 A9 A13 |
B1 B5 B11 |
C5 |
9. Comprometre's a treballar de forma col•laborativa | B1 B3 B5 B11 |
C5 |