2016_17
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (2009)
 Assignatures
  ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris
A11
A12
A23.1
A23.2
CT4
CT7
Participació en l'anàlisi de situacións desde el cuidatge envers diferents models d'infermeria (caring-cinema)
Participació en l'anàlisi del rol professional
Elaboració de un pla de cures amb el diagnostics i les intervencións d'infermeria (NANDA; NIC; NOC)
15%
Presentacions / exposicions
A11
A12
CT5
Realització de un treball relacionat amb la historia d'Infermeria on es valora la capacitat d'anàlisi i síntesis escrita així como la creativitat en la elaboració. 25%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A11
CT7
Anàlisi de un fenómen/cas desde el factors de cuidatge
Fonamentació científica
Interrelació amb el grup de treball
Exercici teòric dels contiguts al llarg de l'assignatura
10%
Proves mixtes
A11
A12
A23.1
A23.2
CT4
CT5
CT7
Exercici teòric dels contiguts al llarg de l'assignatura 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Avaluació continuada. Per aprovar l'assignatura l'alumne/a ha de superar el 50% de cadascuna de les activitats. A la segona convocatòria d'avaluació es lliuraran les parts no superades a la primera convocatòria i es farà l'avaluació de les mateixes amb excepció de les activitats que tenen una carrega de presencialitat.

El professor/a, per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives, limita l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat" (art. 21 NAM Grau).