Unitat temática II.- El nen/la nena: nounat i infáncia |
Etapes de la vida del nen, característiques i cures que requereix en cadascuna d'elles. Característiques físiques del nounat i el lactant, i les seves necessitats
Característiques i aspectes singulars de les necessitats en les etapes preescolar i escolar.
|
Unitat temática III:_ L'Adolescéncia |
S'estudiarán els aspectes singulars de les necessitats de seguretat; (anticoncepció), pertinença, autoestima i autoimatge, aprofundint en l'anàlisis de la sexualitat i les seves implicacions socials de gènere. S' estudia la reproducció: en el cicle menstrual.
L'autoconeixemt, autoexploració, els programes de prevenció per el càncer ginecológic i de mama, prevenció ETS, i l'anticoncepció |
Unitat temàtica V.- Embaràs, part i puerperi |
Variacions en les necessitats de les dones durant l'embaràs, part i puerperi. Participació de la parella i grup familiar en l'adaptació a la nova situació. |
Unitat temàtica VI.- La gent gran. |
S’estudien els conceptes de gerontologia, geriatria, envelliment, senescencia, senilitat, senectut, ancià vell. Ancià i tipus d’edat. L’evolució i creixement demogràfic de l’envelliment. S’estudiaran els canvis físics, psicològics i socials associats a aquesta etapa de la vida i la seva repercussió en les necessitats bàsiques |