2009_10
Guia docent 
Escola Universitària d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I DE LA COMUNICACIÓ I DOCUMENTACIÓ
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de l'assignatura; presa de contacte; expectatives dels estudiants; informació en relació a l'evolució de l'assignatura: cronograma d'activitats i sistema d'avaluació.
Sessió Magistral Exposició dels continguts teòrics de l'assignatura
Presentacions / exposicions Exposició oral amb suport en Power Point per part dels alumnes d'un tema concret, previament triat i treballat.
Fòrums de discussió Activitat en el Moodle de l'assignatura on es debatran temes relacionats amb la resolució de problemes, els exercicis els treballs que s'han de resoldre durant el desenvolupament de l'assignatura
Resolució de problemes, exercicis Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura, per part de l'alumne.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global.
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC de manera autònoma.
Treballs Treballs que realitza l'alumne de forma autònoma, amb el seguiment de la professora, mitjançant tutoria presencial o virtual i que l'estudiant haurà de lliurar en una data concreta i en format electrònic, a l'espai Moddle de l'assignatura prèviament dissenyat.
Pràctiques a través de TIC Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC de manera autònoma.
Tècnica del dilema Proposició d’un cas, que situa a l’estudiant en un conflicte ètic complex amb el tractament de la informació i els drets d'autor.Es tracta de promoure l’aprenentatge ètic a partir de la reflexió i la metodologia dialèctica.