|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura; presa de contacte; expectatives dels estudiants; informació en relació a l'evolució de l'assignatura: cronograma d'activitats i sistema d'avaluació. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts teòrics de l'assignatura |
Presentacions / exposicions |
Exposició oral amb suport en Power Point per part dels alumnes d'un tema concret, previament triat i treballat. |
Fòrums de discussió |
Activitat en el Moodle de l'assignatura on es debatran temes relacionats amb la resolució de problemes, els exercicis els treballs que s'han de resoldre durant el desenvolupament de l'assignatura |
Resolució de problemes, exercicis |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura, per part de l'alumne. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC de manera autònoma. |
Treballs |
Treballs que realitza l'alumne de forma autònoma, amb el seguiment de la professora, mitjançant tutoria presencial o virtual i que l'estudiant haurà de lliurar en una data concreta i en format electrònic, a l'espai Moddle de l'assignatura prèviament dissenyat. |
Pràctiques a través de TIC |
Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC de manera autònoma. |
Tècnica del dilema |
Proposició d’un cas, que situa a l’estudiant en un conflicte ètic complex amb el tractament de la informació i els drets d'autor.Es tracta de promoure l’aprenentatge ètic a partir de la reflexió i la metodologia dialèctica. |