2012_13
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2009)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA GESTACIÓ, INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A1
A9
A19
C5
Es valorarà el compromís, participació i aportacions al grup; l'aprofundiment dels continguts i l'assoliment dels objectius planificats en el grup de treball. 20%
Presentacions / exposicions
A1
A3
C5
Realització d'un treball escrit en grup d'aprofundiment sobre un tema proposat pel professorat.
Exposició a l'aula mitjançant mètodes audiovisuals.
30%
Proves objectives de tipus test
A3
A19
Seran objecte d´avaluació els continguts treballats a les classes magistrals, seminaris, tallers i ABPs.
Es farà una prova escrita de preguntes tipus test.
50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

  • Els ABPs son d´assistència obligatoria ja que mitjançant aquesta metodología s´avaluen competències que només poden ser valorades a l´aula. La no assistència implica no superar l´assignatura.
  • Per superar l'assignatura mitjançant l´avaluació continuada, l´alumne haurà de superar el 60% en cada una de les proves per fer mitja amb la resta.
  • Si alguna de les parts no s'ha assolit l'alumne es tindrà de presentar d´aquella part en segona convocatòria.
  • Si es tracta de la prova test, es presentaran a l´esmentada prova el dia senyalat al Docnet en segona convocatoria.
  • Si es tracta del no lliurament del treball als terminis establerts o treball suspés, s´haurà de lliurar el treball el dia senyalat al Docnet en segona convocatoria i fer una prova de preguntes curtes del tema del treball.