Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Investigació en Ciències de la Infermeria (2012) - Virtual |
Assignatures |
EDUCACIÓ PER A LA SALUT |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | EDUCACIÓ PER A LA SALUT | Codi | 18615106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer els aspectes conceptuals claus implicats en el procés d'educació. | AC2 |
||
Entendre els processos d’ensenyament-aprenentatge implicats en l’acció formativa-educativa per tal de facilitar l’adquisició de nous coneixements i habilitats. | AC13 |
||
Seleccionar i organitzar de manera crítica i reflexiva els elements de la planificació educativa en funció del tipus de programa i del col·lectiu al que va dirigit. | AC2 AC14 AC16 |
||
Conèixer els fonaments teòrics del procés de comunicació per tal de comprendre l’impacte de la comunicació en les relacions interpersonals. | AC3 AC5 |
||
Reconèixer el paper de la cultura en el procés de comunicació. | AC14 AC15 |
||
Fomentar i potenciar les habilitats socials i comunicatives. | AC3 AC5 |
||
Practicar la el.laboració de publicacions i aportacions científiques derivades dels programes de salut desenvolupats | AC7 AC14 AC15 AC16 AC17 |
||
RA1. L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. (Procés) RA2. L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. (Memòria / Informe) RA3. L’estudiant presenta i defensa eltreball (davant un tribunal, en el cas del TFM). (Defensa) | BC1 BC3 BC5 BC7 |