2019_20
Guia docent 
Facultat d'Enologia
A A 
català 
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016)
 Assignatures
  PRÀCTIQUES EXTERNES
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A2 Integrar els coneixements teòrics adquirits amb les realitats a les quals es poden aplicar.
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar.
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat.
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets.
 A9 Integrar els coneixements teòrics adquirits amb les realitats a les quals es poden aplicar.
Demostrar capacitat per desenvolupar les tasques professionals habituals en l'elaboració de vins escumosos o de cervesa.
Demostrar capacitat per desenvolupar tasques de recerca bàsica i / o aplicada a l'elaboració de vi o altres begudes fermentades.
Participar en el conjunt de les activitats dins una empresa o laboratori de productes derivats de la vinya o del vi, o altres begudes fermentades.
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears.
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar.
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets.
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional.
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'enologia i altres begudes fermentades.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. (Procés)
L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. (Memòria / Informe)
L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). (Defensa)
 CT3 Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió)
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi)
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat)
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació)
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació)
 CT4 Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. (Context)
Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. (Comunicació)
Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. (Compromís)
Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip. (Col·laboració)
 CT6 Aprofundir en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement)
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge