Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 19635401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Pràctiques Externes obligatòria | Segon | 1Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Integrar els coneixements teòrics adquirits amb les realitats a les quals es poden aplicar. Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar. Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat. Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets. | |
A9 |
Integrar els coneixements teòrics adquirits amb les realitats a les quals es poden aplicar. Demostrar capacitat per desenvolupar les tasques professionals habituals en l'elaboració de vins escumosos o de cervesa. Demostrar capacitat per desenvolupar tasques de recerca bàsica i / o aplicada a l'elaboració de vi o altres begudes fermentades. Participar en el conjunt de les activitats dins una empresa o laboratori de productes derivats de la vinya o del vi, o altres begudes fermentades. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears. Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar. Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets. Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional. Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'enologia i altres begudes fermentades. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. (Procés) L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. (Memòria / Informe) L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). (Defensa) | |
CT3 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat) Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. (Context) Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. (Comunicació) Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. (Compromís) Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip. (Col·laboració) | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |