2011_12
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Grau d'Enginyeria Mecànica (2010)
 Assignatures
  MECÀNICA I TEORIA DE MECANISMES II
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A1.1
A4.7
C1.4
Resolució per part de l'alumne de problemes complexes aplicant el conceptes teòrics i pràctics. L'alumne lliurarà un document escrit amb la resolució del problema plantejat que serà avaluat. 10
Pràctiques a través de TIC
A1.1
A4.7
C1.4
Resolució per part de l'alumne de problemes bàsics aplicant el conceptes teòrics i pràctics. L'alumne lliurarà un document electrònic via moodle amb la resolució del problema plantejat que serà avaluat. 10
Proves de desenvolupament
A1.1
A4.7
Dos examens amb resolucio de problemes i casos pràctics amb aplicació dels conceptes teòrics apresos a les sessions magistrals

Primer examen, 30%

Segon examen, 35%
65
Proves objectives de preguntes curtes
A1.1
A4.7
Resolucio breus de questions relacionades amb conceptes bàsics de l'assignatura 15
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

La nota minima de la segona prova de desenvolupament ha de ser superior o igual a 3 per poder fer mitja amb les altres notes d'avaluació continua.

En el cas de que un alumne hagi participat activament en l'avaluació continua, els resultats obtinguts de les proves d'avaluació durant el curs comptaran, si li son favorables, en la nota final de la segona convocatória.