Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
PROJECTE INTEGRADOR III |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | PROJECTE INTEGRADOR III | Codi | 20224127 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q conv. única |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1.1 | Aplicar efectivament el coneixement de les matèries bàsiques, científiques i tecnològiques pròpies de l'enginyeria | |
A1.3 | Capacitat d'analitzar i valorar l'impacte social i mediambiental de les solucions tècniques (G7) | |
A1.9 | Projectar màquines tèrmiques i sistemes d'intercanvi de calor | |
A5.7 | Coneixements i capacitats per a l'aplicació de l'enginyeria de materials (M7) | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B1.1 | Capacitat de transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat. | |
B2.4 | Fomentar un entorn adequat per al desenvolupament dels individus | |
B2.6 | Motivar i transmetre entusiasme als altres | |
B3.3 | Treballar en equip de forma col·laborativa, amb responsabilitat compartida | |
B4.2 | Mostrar compromís amb una actitud d'aprenentatge continu | |
B4.3 | Aprendre de forma autònoma i amb iniciativa | |
B5.1 | Treballar de forma autònoma amb responsabilitat, iniciativa i amb pensament innovador | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C1.4 | Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |