Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Investigació en Enginyeria Química i de Processos (2011) |
Assignatures |
CATÀLISI I ENGINYERIA DE LA REACCIÓ QUÍMICA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | CATÀLISI I ENGINYERIA DE LA REACCIÓ QUÍMICA | Codi | 20665203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer els fonaments de la catàlisi heterogènia i de la cinètica de les reaccions químiques catalitzades per sòlids | AR2 AR4 |
||
Desenvolupar un model matemàtic descriptiu d'un sistema reactiu multifàsic i preparar les eines de càlcul numèric adients per resoldre'l en un cas concret | AR2 AR4 |
||
Dissenyar un reactor per una aplicació específica, tant en sistemes reactius homogenis com heterogenis multifàsics. | AR4 AR6 |
||
Discriminar entre diverses solucions tècnicament factibles d'un mateix problema de disseny de reactors, i ser capaç de recomanar la solució més adequada a un cas d'estudi concret. | BR10 BR11 |
||
Planificar la comunicació: generar idees, buscar informacions, seleccionar i ordenar la informació, fer esquemes, determinar el tipus de públic i els objectius de la comunicació. | CC2 CC3 |
||
Redactar documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística i registre adequats, i il·lustrar conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... | CC2 CC3 |
||
Redactar informes i documents tècnics en Anglès (llengua en que s'imparteix l'assignatura), així com fer presentacions orals del treball efectuat a l'assignatura | CC1 |