2016_17
Guía docente 
Escuela Técnica Superior de Ingeniería Química
A A 
castellano 
Ingeniería Química (2013)
 Asignaturas
  FENÓMENOS DE TRANSPORTE AVANZADOS
   Resultados de aprendizaje
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 A1.1 Identifica las ecuaciones de transporte apropiadas para la solución de un problema y las simplifica, si procede.
 A1.2 Comprueba a través de la simulación por ordenador los fundamentos teóricos explicados en el aula.
 A1.4 Aplica las condiciones de contorno y/o iniciales
Selecciona la metodología de resolución: analítica o numérica
 A3.2 Planteja i resol problemes de conducció o difusió en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori
Descriu diferents models de turbulència i valora la relació entre la seva complexitat i exactitud
Planteja i resol problemes de transport en medi porós en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori
Planteja i resol problemes de transport convectiu de calor o matèria en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori
 A3.3 Resol problemes de disseny de processos mitjançant la resolució de les equacions de transport mitjançant programari comercial
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 B1.1 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant.
Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits.
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ...
Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...).
Utilitza un llenguatge apropiat a la situació.
Tipo C Código Resultados de aprendizaje
 C1.1 Expresa opiniones sobre temas abstractos o culturales de forma limitada.
Explica y justifica brevemente sus opiniones y proyectos.
Comprende instrucciones sobre clases o tareas asignadas por los profesores.
Comprende las ideas básicas de programas de rádio o televisión.
Comprende información y artículos de carácter rutinario.
Extrae el sentido general de los textos que contienen información no rutinaria dentro de un ámbito conocido.
Recoje en apuntes parte de la información que se imparte en una clase
Escribe carta o toma notas sobre asuntos preisibles y contenidos.