Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (2013) |
Assignatures |
GESTIÓ DEL CANVI |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | GESTIÓ DEL CANVI | Codi | 20695111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4.4 |
Explica la importància cabdal de la competència 'Resposta al Canvi' en els temps actuals tant per als individus com per a les organitzacions. Comprèn els fenòmens interns i externs que impulsen el canvi en les organitzacions. Aplica una metodologia fonamentada de gestió del canvi. Aconsegueix el compromís amb el canvi de tots els grups d'interès rellevants i implicar-los en la definició i planificació del canvi. Facilita el desenvolupament dels plans de canvi. Gestiona la implantació i els riscos del conjunt de programes de canvi. Gestiona la comunicació amb els grups d'interès en relació amb el canvi. Identifica i explica els comportaments que demostren les persones altament resilients. Identifica i explica les etapes de les resistències positiva i negativa als canvis. Avalua la capacitat de resposta i el grau de confort amb el canvi de les persones a càrrec. Facilita la transició de les persones a càrrec. Dissenya un balanç de conseqüències que fomenti l'adopció dels nous comportaments i l'abandonament de què són inefectius. Crea plans de desenvolupament personal efectius. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2.1 |
Col · labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat. Proposa al grup fites ambicioses i clarament definides. Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius. Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip Desenvolupa estratègies per a involucrar a l'equipo a la consecució dels objectius. Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real de intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte. | |
B2.3 |
Estableix les estratègies per a que cada membre de l'equip desenvolupi al màxim les seves competències. | |
B3.2 |
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip. | |
B4.1 |
Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes ,i té criteri en la recerca de la informació. | |
B4.2 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li faciliten la transició al món laboral. | |
B5.3 |
Coneix diferent hardware d'ordinadors. Coneix el sistema operatiu com a gestor del hardware i el software com a eina de treball. Utilitza software per a comunicació off-line: editors de textos, fulls de càlcul i presentacions digitals. Utilitza software per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blogs…), correu electrònico, fòrums, xat, videoconferencias, eines de treball col.laboratiu... Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient. Avalúa críticament la informació i les seves fonts, i la incorpora a la seva pròpia base de coneixements i sistema de valors. Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l'accés a la informació el seu ús. Reflexiona, revisa i avalúa el procés de gestió de la informació. Identifica les idees innovadores, les relaciona amb les necessitats de la societat, i determina la seva viabilitat. | |
B6.1 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones. Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat. Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |