Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia (2019) |
Assignatures |
TECNOLOGIES D'ENERGIES RENOVABLES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | TECNOLOGIES D'ENERGIES RENOVABLES | Codi | 20755105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE2 |
Coneix les diferents tecnologies dels sistemes solars tèrmics, dels sistemes solars fotovoltaics i de la biomassa. Dissenya i dimensiona instal·lacions solars tèrmiques en funció de la demanda tèrmica i de la radiació solar disponible. Dissenya i dimensiona instal·lacions solars fotovoltaiques per a instal·lacions connectades a xarxa, instal·lacions autònomes i instal·lacions d'autoconsum Utilitza eines de modelatge i simulació de sistemes solars tèrmics i elèctrics Dissenya i dimensiona instal·lacions amb calderes de biomassa per a la producció d'ACS i calefacció Dissenya i dimensiona instal·lacions amb bombes de calor que utilitzin l'aerotèrmia i la geotèrmia | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. | |
CT7 |
Incorporar la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant i/o professional. Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |