Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ D'EMPRESES TURÍSTIQUES |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | ORGANITZACIÓ D'EMPRESES TURÍSTIQUES | Codi | 21224002 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Gestió d'Empreses |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | alvaro.diez@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
L’assignatura Organització d’Empreses Turístiques pretén donar els fonaments teòrics i pràctics que integren el sistema conceptual de l’empresa i, pròpiament, els relacionats amb l’Administració d’Empreses. El seu objectiu és donar una visió general i introductòria del món de l’empresa i dels negocis en particular en l’àmbit turístic. OBJECTIUS GENERALS: 1. Conèixer l’empresa com a realitat econòmica i les interaccions amb el seu entorn. 2. Aplicar diferents metodologies per a la presa de decisions empresarials. 3. Comprendre els diferents subsistemes en que està estructurada una empresa. 4. Comprendre el concepte de competitivitat empresarial. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais) estarà disponible al Campus Virtual (Moodle) de l’assignatura. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |