Els
continguts d'aquesta assignatura tenen l'objectiu de proporcionar els
coneixements i conceptes relacionats amb l’oferta d’un servei, la qualitat en
l'atenció al client, i la gestió de la seva experiència en el context turístic,
de forma general, i context hoteler, en partícula. Es dona especial importància
a la incorporació de les noves tecnologies i formats de comunicació en la
gestió de l’experiència del client. El programa té una clara orientació a la
pràctica real de l'atenció al client abans, durant i després de la seva estada
en un establiment turístic. Les relacions entre clients i empresa tenen molta importància
sobre l'oferta de serveis òptims i de qualitat per tal de garantir la millor
experiència. La determinació de les necessitats i demandes del client a cada
moment i la resposta òptima de l'empresa, són signes d'una adequada gestió de l’experiència
que l'empresa proporciona als seus clients. La bona gestió de la guest experience es considera un factor
clau en l'àmbit de les empreses turístiques i el seu èxit pot facilitar
l'eficàcia de les estratègies de promoció, relació i fidelització dels hostes. |