Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
A1 |
Comprendre els principis del turisme: la seva dimensió espacial, social, econòmica, empresarial, cultural, jurídica, política i laboral, medioambiental aplicant principis de responsabilitat social i sostenibilitat |
|
A2 |
Definir objectius, estratègies, polítiques comercials i tècniques de comunicació en l'àmbit turístic, coneixent com construeix una imatge i una marca, i com es realitza un pla de marqueting turístic i la seva implementació tenint en compte els nous canals de distribució (xarxes socials, massmedia). |
|
A3 |
Identificar i implementar les eines bàsiques que ofrereixen les noves tecnologies a la indústria turística sabent emprar els medis d'internet i xarxes socials, així com avaluar i dissenyar l'aplicació dels mateixos |
|
A4 |
Comprendre el caràcter dinàmic i evolutiu del turisme i de la nova societat de l'oci, coneixent els principals productes turístics actuals, així com les eines i instruments per a la detecció i plantejament de futurs productes |
|
A5 |
Identificar i aplicar la innovació com un valor fonamental per a la gestió i administració del turisme: identificar tendències, liderar projectes, equips i persones i gestionar el coneixement i la qualitat |
|
A6 |
Agafar consciència de la rellevància de l'orientació de servei al client i desenvolupar una marcada orientació per la qualitat en el servei esmentat |
|
A7 |
Analitzar i avaluar el funcionament de les destinacions, la seva governança i estructures turístiques i activitats productives del turisme en l'àmbit mundial |
|
A8 |
Gestionar territoris i recursos turístics d'acord amb principis de sostenibilitat (mediambientals, socials i econòmics) i conèixer les principals iniciatives de posada en valor del patrimoni per aconseguir un desenvolupament turístic adecuat |
|
A9 |
Identificar tècniques de direcció i gestió de diferents tipus d'entitats turístiques definint objectius, estratègies, polítiques de comunicació i gestionant els recursos financers |
|
A10 |
Conèixer el procediment operatiu dels àmbits de l'allotjament, la restauració, les empreses d'intermediació, les empreses organitzadores d'esdeveniments i entitats públiques turístiques |
|
A11 |
Identificar problemes empírics i convertir-los en un objecte d'investigació per així elaborar conclusions que condueixen a una major comprensió del fenòmen turístic |
|
A12 |
Utilitzar les metodologies d'investigació, basades en l'aplicació de tècniques quantitatives, qualitatives i geogràfiques, per a seleccionar, sintetitzar i interpretar l'informació (aplicada al) sector turístic integrant i comprenent les potencialitats de les TIC |
|
A13 |
Identificar i gestionar espais i destinacions turístiques i avaluar els seus potencials turístics analitzant les possibilitats del seu ús sostenible |
|
A14 |
Detectar necessitats de planificació de l'activitat turística i comprendre els objectius, l'estratègia i els instruments públics de la planificació |
|
A15 |
Adquirir destreses de comunicació turística, oral i escrita, en una llengua estrangera |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç |
|
CT2 |
Gestionar la informació i el coneixement mitjançant l’ús eficient de les TIC |
|
CT3 |
Resoldre problemes de manera crítica, creativa i innovadora en l’àmbit del turisme i l’hoteleria |
|
CT4 |
Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa |
|
CT5 |
Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses |
|
CT6 |
Identificar el procés d’aprenentatge i l’orientació acadèmica i laboral o professional |
|
CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |