2023_24
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018)
 Competències


Tipus A Codi Competències Específiques
  A1 Comprendre els principis del turisme: la seva dimensió espacial, social, econòmica, empresarial, cultural, jurídica, política i laboral, medioambiental aplicant principis de responsabilitat social i sostenibilitat
  A2 Definir objectius, estratègies, polítiques comercials i tècniques de comunicació en l'àmbit turístic, coneixent com construeix una imatge i una marca, i com es realitza un pla de marqueting turístic i la seva implementació tenint en compte els nous canals de distribució (xarxes socials, massmedia).
  A3 Identificar i implementar les eines bàsiques que ofrereixen les noves tecnologies a la indústria turística sabent emprar els medis d'internet i xarxes socials, així com avaluar i dissenyar l'aplicació dels mateixos
  A4 Comprendre el caràcter dinàmic i evolutiu del turisme i de la nova societat de l'oci, coneixent els principals productes turístics actuals, així com les eines i instruments per a la detecció i plantejament de futurs productes
  A5 Identificar i aplicar la innovació com un valor fonamental per a la gestió i administració del turisme: identificar tendències, liderar projectes, equips i persones i gestionar el coneixement i la qualitat
  A6 Agafar consciència de la rellevància de l'orientació de servei al client i desenvolupar una marcada orientació per la qualitat en el servei esmentat
  A7 Analitzar i avaluar el funcionament de les destinacions, la seva governança i estructures turístiques i activitats productives del turisme en l'àmbit mundial
  A8 Gestionar territoris i recursos turístics d'acord amb principis de sostenibilitat (mediambientals, socials i econòmics) i conèixer les principals iniciatives de posada en valor del patrimoni per aconseguir un desenvolupament turístic adecuat
  A9 Identificar tècniques de direcció i gestió de diferents tipus d'entitats turístiques definint objectius, estratègies, polítiques de comunicació i gestionant els recursos financers
  A10 Conèixer el procediment operatiu dels àmbits de l'allotjament, la restauració, les empreses d'intermediació, les empreses organitzadores d'esdeveniments i entitats públiques turístiques
  A11 Identificar problemes empírics i convertir-los en un objecte d'investigació per així elaborar conclusions que condueixen a una major comprensió del fenòmen turístic
  A12 Utilitzar les metodologies d'investigació, basades en l'aplicació de tècniques quantitatives, qualitatives i geogràfiques, per a seleccionar, sintetitzar i interpretar l'informació (aplicada al) sector turístic integrant i comprenent les potencialitats de les TIC
  A13 Identificar i gestionar espais i destinacions turístiques i avaluar els seus potencials turístics analitzant les possibilitats del seu ús sostenible
  A14 Detectar necessitats de planificació de l'activitat turística i comprendre els objectius, l'estratègia i els instruments públics de la planificació
  A15 Adquirir destreses de comunicació turística, oral i escrita, en una llengua estrangera
Tipus B Codi Competències Transversals
  CT1 Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç
  CT2 Gestionar la informació i el coneixement mitjançant l’ús eficient de les TIC
  CT3 Resoldre problemes de manera crítica, creativa i innovadora en l’àmbit del turisme i l’hoteleria
  CT4 Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa
  CT5 Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses
  CT6 Identificar el procés d’aprenentatge i l’orientació acadèmica i laboral o professional
  CT7 Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional
Tipus C Codi Competències Nuclears