2023_24
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
Gestió de Destinacions Turístiques (2017) - Virtual
 Assignatures
  COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE MARQUES I TERRITORIS
DADES IDENTIFICATIVES 2023_24
Assignatura (*) COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE MARQUES I TERRITORIS Codi 21655202
Ensenyament
Gestió de Destinacions Turístiques (2017)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
3 Optativa Primer 2Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
HUERTAS ROIG, MARIA ASUNCION
Adreça electrònica jordi.farre@urv.cat
sunsi.huertas@urv.cat
Professors/es
FARRÉ COMA, JORGE
HUERTAS ROIG, MARIA ASUNCION
Web
Descripció general i informació rellevant

En aquesta assignatura del màster es pretén donar a conèixer què són les marques territori, les marques turístiques, les identitats dels territoris i la seva importància en la comunicació territorial. Igualment analitzarem la comunicació de les destinacions turístiques i les seves marques a través dels llocs web i els mitjans socials.

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent