DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Assignatura | PRACTICUM MEDICOQUIRÚRGIC I | Codi | 18031013 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | 0 | 6 | Troncal | Segon | Segon |
|||||||||||||||||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Departament | Infermeria |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | majesus.montes@urv.cat msagrario.acebedo@urv.cat mariajesus.aguaron@urv.cat ramon.molina@urv.cat carmen.tio@urv.cat virtudes.rodero@urv.cat josefamaria.lopez@urv.cat anamaria.borruel@urv.cat africa.fortes@urv.cat montserrat.pie@urv.cat cristina.ardanuy@urv.cat mariaaurora.gomez@urv.cat carmen.ortega@urv.cat concepcion.martinez@urv.cat maria.ferrater@urv.cat mariafrancisca.isern@urv.cat maria.brianso@urv.cat misericordia.alarcon@urv.cat concepcion.grau@urv.cat joseantonio.garcia@urv.cat mariamercedes.bertomeu@urv.cat virginia.borras@urv.cat marta.pena@urv.cat marianeus.fortuny@urv.cat mariateresa.sole@urv.cat |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | L’aprenentatge en les diferents unitats clíniques, va capacitant a l’estudiant a una comprensió progressiva de la complexitat implícita en les situacions de cuidatges. Al llarg de les diferents experiències, mobilitza instruments que li permetin analitzar i comprendre els contextos presents en qualsevol situació de cuidatges: el context de la persona, el context de la professió i el context de la unitat on es desenvolupa l’acció dels cuidatges. La pràctica clínica possibilita a l’estudiant la continuïtat de l’aprenentatge, el qual haurà de donar prova d’allò que aprèn en les fases teòriques, tot esperant ser ajudat a mobilitzar o recrear coneixements, fent una justa adequació de coneixements a la particularitat de cada situació. CRITERIS I PROCEDIMENTS DE SELECCIÓ I SITUACIÓ DE CENTRES, TUTORS I ALUMNES: Les Institucions Sanitàries i la Universitat designen els professionals d’infermeria que realitzaran les funcions de tutor en pràctiques (TP) dels alumnes durant l’estada de pràctiques clíniques tenint en compte els criteris de selecció. Dins de la Universitat és el Departament d’Infermeria qui assigna els diferents tutors acadèmics (TA) de l’assignatura. L’assignació del lloc de pràctiques on l’alumne realitzarà la seva estada es tria tenint en compte la seva curricula de pràctiques clíniques, les seves preferències i la seva d’adaptació en el període planificat. Les coordinadores del Pràcticum Hospitalari assignen a cada estudiant el tutor acadèmic. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|