DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 | |||||||||||||||||
Assignatura | ALTERACIONS EN L´APRENENTATGE DE LA LECTURA I DE L´ESCRIPTURA | Codi | 11091021 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
|||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Psicologia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | emilia.molas@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | Les característiques definitòries dels models interactius i psicolingüístics ens possibilitaran una comprensió ordenada i aprofundida de la naturalesa de les principals alteracions en l’aprenentatge de la lectura i escriptura, les causes que les originen i la seva interpretació. | |||||||||||||||||
|