Codi |
|
A2 |
Intervenir amb persones, famílies, grups, organitzacions i comunitats per ajudar-los a prendre decisions ben fonamentades sobre les seves necessitats, circumstàncies, riscos, opcions preferents i recursos. |
A3 |
Promoure el creixement, desenvolupament i independència de les persones identificant les oportunitats per formar I crear grups, utilitzant la programació i les dinàmiques de grup pel creixement individual i l’enfortiment de les habilitats. |
A4 |
Respondre a situacions de crisi valorant la urgència de les situacions, planificant i desenvolupant accions per fer front a les mateixes i revisant els seus resultats. |
A5 |
Valorar les necessitats i opcions possibles per orientar una estratègia d’intervenció. |
A6 |
Treballar de manera eficaç dins de sistemes, xarxes i equips interdisciplinars i multiorganitzacionals amb el propòsit de Col•laborar en l’establiment de fins, objectius i temps de duració dels mateixos contribuint igualment a abordar. |
A8 |
Dissenyar, implementar i avaluar projectes d’intervenció social. |
A9 |
Investigar, analitzar, avaluar I utilitzar el coneixement actual de les millors pràctiques del treball social per revisar i actualitzar els propis coneixements sobre els marcs de treball. |
A10 |
Donar suport al desenvolupament de xarxes per a fer front a les necessitats i treballar a favor dels resultats planificats examinant amb les persones les xarxes de suport a les que poden accedir i desenvolupar. |
A11 |
Establir relacions professionals amb l’objecte d’identificar la forma més adequada d’intervenció. |
A14 |
Contribuir a la promoció de les millors pràctiques del treball social participant en el desenvolupament i anàlisi de les polítiques que s’implementen. |
A15 |
Analitzar i sistematitzar la informació que proporciona el treball com a quotidià, com a suport per revisar les estratègies professionals que han de donar resposta a les situacions socials emergents. |
A16 |
Establir i actuar per a la resolució de situacions de risc prèvia identificació i definició de la naturalesa del mateix. |
A17 |
Treballar amb els comportaments que representen un risc per al sistema client, identificant i avaluant les situacions i circumstàncies que configuren aquest comportament i elaborant estratègies de modificació dels mateixos. |
A22 |
Gestionar, presentar i compartir històries i informes socials mantenint-los complets, fidels, accessibles i actualitzats com a garantia en la presa de decisions i valoracions professionals. |
A25 |
Gestionar i dirigir entitats de benestar social. |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva i prendre decisions |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col•laborativa |
B6 |
Comprometre’s amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B10 |
Capacitat de lideratge de grups de treball |
B12 |
Capacitat d'organització i planificació |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) a la llengua pròpia |