DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | MACROECONOMIA I | Codi | 16081013 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Transmetre les tècniques i els conceptes bàsics de l'anàlisi macroeconòmica | A5 A6 A7 |
B4 B6 |
C3 C4 |
2. Exercitar la capacitat d'anàlisi respecte de problemàtiques lligades al funcionament de les economies | A1 A4 A5 A6 A7 |
B1 B2 B3 B4 B6 B7 |
C3 C5 |
3. Conèixer les variables i relacions que descriuen la realitat macroeconòmica | A5 A6 A7 |
B6 |
|
4. Determinar l'efecte sobre el funcionament i evolució d'una economia de pertorbacions exògenes | B1 B2 B3 B4 B6 B7 |
C3 C5 |
|
5. Analitzar l'impacte de polítiques macroeconòmiques sobre el funcionament i evolució d'una economia | A1 A3 A4 A5 A7 |
B1 B2 B3 B4 B6 B7 |
C3 C5 |
6. Entendre com el resultat del funcionament d'una economia depèn de la interacció de les parts que la componen | A1 A2 A3 A4 A5 |
B1 B2 |
C3 |
7. Representar i analitzar problemàtiques macroeconòmiques mitjançant el model d'oferta i demanda agregades | A5 A6 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C5 |
8. Identificar les diferències en el funcionament d'una economia entre el curt/mitjà terminis i el llarg termini | A4 A5 A7 |
B1 B2 B3 B4 B6 B7 |
C3 |
9. Fer palesa la importància de la realització de problemes i exercicis per a entendre els continguts teòrics de l'assignatura | B1 B2 B3 B4 |
C5 |
|
10. Ser conscient de la importància d'un estudi continuat de l'assignatura | B1 B3 B4 B6 B7 |
C2 C3 C5 |