DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | APRENENTATGE I DESENVOLUPAMENT DE LA PERSONALITAT | Codi | 11224003 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||
18 | Formació bàsica | Primer | Anual |
|||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Psicologia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | carmen.conde@urv.cat mariamonserrat.moya@urv.cat emilia.molas@urv.cat jm.gavilan@urv.cat fabia.morales@urv.cat anna.lopez@urv.cat marc.guasch@urv.cat concepcionrosa.cartil@urv.cat elisa.camps@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | Aquesta matèria aporta una mirada psicològica a l’anàlisi i estudi dels processos educatius. Introdueix a l’estudiant en els processos psicològics bàsics, i en la psicologia del desenvolupament i de l’educació. Aborda els processos de canvi que es produeixen en els nens en l’etapa d’educació infantil i primària en relació al desenvolupament motor, lingüístic, cognitiu i socioafectiu. Finalment analitza els factors psicològics de naturalesa personal, interpersonal i contextual implicats en l’aprenentatge escolar, i els vinculats als continguts escolars en particular. | |||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |