DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Assignatura (*) | FONAMENTS D'ENGINYERIA DE PROCESSOS | Codi | 20214116 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Obligatòria | Primer | Anual |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Departament | Enginyeria Informàtica i Matemàtiques Enginyeria Mecànica Enginyeria Química Química Analítica i Química Orgànica |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | joseluis.lopez@urv.cat montse.ferrando@urv.cat marta.schuhmacher@urv.cat ricard.garcia@urv.cat jaume.giralt@urv.cat xavier.farriol@urv.cat carme.guell@urv.cat jordi.grifoll@urv.cat magdalena.constanti@urv.cat anton.vernet@urv.cat omar.boutureira@urv.cat youssef.stiriba@urv.cat marta.giamberini@urv.cat hansjorg.witt@urv.cat tania.gumi@urv.cat carlos.barbera@urv.cat cinta.panisello@urv.cat marta.sales@urv.cat asta.sakalyte@urv.cat eskinderdemisse.gemechu@urv.cat vijayalakshmi.gunasekaran@urv.ca andrey.kostin@urv.cat lluis.masip@urv.cat eugenio.lira@urv.cat selamawit.ashagre@urv.cat |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Web | http://moodle.urv.net/moodle/course/view.php?id=24578 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | Els objectius generals de l’assignatura són els d’establir una visió general del que és l’Enginyeria Química i els processos de fabricació de productes químics, per que serveixen i quins són els seus components principals i les interconnexions entre aquestes. Es plantejaran les bases de la formulació dels balanços de matèria i energia i s’estableixen les relacions entre les equacions plantejades i les derivades de les propietats físico-químiques i termodinàmiques dels compostos que intervenen. D’altra banda es fomentarà el treball en equip i el mètode cooperatiu d’autoaprenentatge així com es facilitarà la planificació, distribució i realització de tasques per tal de donar resposta a un problema obert en un temps determinat i la presentació de resultats en forma escrita i la defensa publica de la feina realitzada. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |