DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | ENGINYERIA DE BIOPROCESSOS | Codi | 20214210 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
La descripció de cada cas es lliura amb antelació i el cas es desenvolupa en classe amb la contribució dels alumnes. La contribució dels alumnes en el desenvolupament dels casos s'avalua usant un document que lliuren tots a l'inici de la classe. | 10 | ||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Es lliuraran cinc grups de problemes i es demanarà la seva resolució (fora de classe). Alguns dels problemes de cada grup (aleatòriament) es corregiran i la nota obtinguda serà el resultat d'aquesta prova d'avaluació | 5 | ||||
Proves objectives de preguntes curtes |
|
L'examen de l'avaluació continuada tindrà durada de dues hores i consistirà en preguntes sobre tota la matèria. Una nota de 4/10 és necessari per aprovar l'assignatura. | 50 | ||||
Proves de desenvolupament |
|
Els alumnes desenvoluparan en equip un projecte de disseny d'un procés biotecnològic. L'informe del projecte s'avaluarà amb la mateixa nota per a tot l'equip. El criteri d'avaluació serà l'exactitud de la solució i la innovació en el desenvolupament de la mateixa. | 20 | ||||
Proves pràctiques |
|
Cinc sessions de problemes consistiran en Handouts desenvolupats en classe. | 10 | ||||
Proves orals |
|
La presentació i la defensa del projecte resultarà a una nota individual per a cada membre de l'equip. Els criteris d'avaluació seran el format de la presentació, el contingut i la capacitat de respondre a les preguntes dels professors | 5 | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
En les proves d'avaluació dels informes dels casos, els problemes i els Handouts es tindrà en compte solament el 80% dels "lliurables" amb millor nota. Això té l'objectiu d'ajudar a l'alumne aprendre a través de l'avaluació però també serveix per donar una segona oportunitat en casos de malaltia o altres circumstàncies que impossibiliten la presència de l'alumne. |