DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | ÈTICA DELS CUIDATGES | Codi | 18615205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l'assignatura i el desenvolupament de la mateixa així com la evaluació. |
Sessió Magistral | Distingeixo dues maneres de fer, les classes magistrals, en les quals l’aprenentatge es du a terme a l’aula, envers l’exposició oral d’un tema pel professor i les classes expositives-interactives on a mes de la lliçó magistral hi ha la participació de l’alumne, introduint la relació comunicativa entre el professor i alumne. |
Fòrums de discussió | Participació activa per part de l'alumne al fòrum de discussió envers a la temàtica de l'assignatura. |
Treballs | Narrativa analitzada envers a l'etica del cuidatge |
Tècnica del dilema | Es plantejen situacions amb conflicte ètic i es treballen solucions raonadas mitjançant el anàlisi de la situació. |
Atenció personalitzada |