LA DOCÈNCIA SERÀ PRESENCIAL i seguirà la informació inclosa e naquesta guia docent. En cas que no es pugui garantir la presencialitat total de l'assignatura i es contempli un escenari de docència mixta/híbrida, l'adaptació es faria de la manera següent: - DOCÈNCIA: Aquesta assignatura combina la presencialitat i la virtualitat en un percentatge encara per determinar. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes estarà disponible al campus virtual (Moodle) de l’assignatura.
- AVALUACIÓ: Es seguiran els criteris o percentatges d'avaluació amb les adaptacions pertinents en el cas de no presencialitat.
- ATENCiÓ PERSONALITZADA: S’atendrà els estudiants en tutoria individualitzada i/o grupal
per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions relacionades
amb l'assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual prèvia cita amb el professor.
DESCRIPCIÓ GENERAL DE L’ASSIGNATURA L’assignatura Investigació de Mercats dóna a conèixer els procediments i instruments per a la investigació comercial relacionada en les decisions que s’han de prendre en l’àmbit del màrqueting. El seu contingut s’encamina a obtenir una visió general del procés d'investigació de mercats, i pretén donar a conèixer la utilitat de la investigació de màrqueting, el seu context i els límits del seu ús. Es presentaran les principals tècniques d’investigació que s’utilitzen: en què consisteixen, quan cal utilitzar-les i també els seus avantatges i inconvenients respecte a la resta de tècniques. L’assignatura es durà a terme des d’una perspectiva d’usuari de la investigació, és a dir, com utilitzar la investigació en cada situació per prendre les millors decisions operatives i estratègiques de màrqueting. L’assignatura es durà a terme des d’una perspectiva d’usuari de la investigació, és a dir, com utilitzar la investigació en cada situació per prendre les millors decisions operatives i estratègiques de màrqueting. |