DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ACTIVITATS PER A L'ENSENYAMENT DE LA LLENGUA ANGLESA A NENS | Codi | 12865201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Teoria del desenvolupament |
Introducció al llenguatge infantil, el debat sobre la natura i l’alimentació, la hipòtesi del període crític Etapes de desenvolupament (Piaget, Erikson) L’adquisició bilingüe del cervell i la llengua estrangera a la infància |
Estructura i disseny de classes | Estructuració de la classe EFL (escalfament, adquisició, aplicació guiada, aplicació independent, activació, comentaris i assignació de tasques) Ensenyament d’idiomes en diferents etapes de desenvolupament Ensenyament en línia vs. aula |
Competència intercultural a l'aula | La importància d’establir un entorn multicultural i introduir la cultura a l’anglès com a lliçó de llengua estrangera |
Identificació d’àrees problemàtiques | Maneig de males comunicacions Proporcionar comentaris efectius Docència i Coaching |