DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | HISTOLOGIA I DIFERENCIACIÓ CEL·LULAR | Codi | 14204102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. Es presentaran els objectius, el temari, les diferents metodologies docents i l'avaluació de l'assignatura, així com els diferents aspectes necessaris pel funcionament de l'assignatura. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Seminaris | Es faran diversos seminaris audiovisuals on l'alumne podrà ampliar i integrar els coneixements teòrics i pràctics que s'han adquirit prèviament. L'objectiu és ampliar aspectes puntuals d'interès i realitzar sessions iconogràfiques complementàries de les classes teòriques i introduir l’alumne en la metodologia científica. |
Pràctiques a laboratoris | Es realitzaran tècniques histològiques i histoquímiques al laboratori, observació i descripció de preparacions de teixits i òrgans. L'objectiu és aprofundir en el coneixement histològic dels teixits, mitjançant la familiarització amb la metodologia histològica convencional i adquirir criteris per a l'elecció de la tècnica adequada segons el que es vulgui demostrar. |
Pràctiques a través de TIC | Es proposaran Qüestionaris a través de la plataforma virtual Moodle que serveixen per a que l’estudiant pugui consolidar i aprofundir els conceptes impartits a les pràctiques del laboratori. Poden ser de diversos tipus (test, resposta curta, dibuix, etc). |
Activitats d’auto seguiment | Es proposaran Qüestionaris tipus test proposats a l'estudiant a través de la plataforma virtual Moodle que serveixen per a que l’estudiant pugui auto-regular el seu aprenentatge. |
Atenció personalitzada |