DADES IDENTIFICATIVES 2006_07
Assignatura TÈCNIQUES DE FORMACIÓ PERSONAL Codi 11022251
Ensenyament
Psicologia (1993)
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
3 2 1 Optativa Segon
Modalitat i llengua d'impartició
Departament Psicologia
Coordinador/a
BOADA GRAU, JOAN
Adreça electrònica joan.boada@urv.cat
Professors/es
BOADA GRAU, JOAN
Web
Descripció general i informació rellevant 1.-Integrar els continguts bàsics del programa. 2.-Dominar alguns mètodes de recerca en I'àmbit esmentat. 3.-Aplicació pràctica i empírica dels coneixements adquirits facilitant la intervenció.

Objectius
1.-Integrar els continguts bàsics del programa. 2.-Dominar alguns mètodes de recerca en I'àmbit esmentat. 3.-Aplicació pràctica i empírica dels coneixements adquirits facilitant la intervenció.

Recomanacions



Metodologia docent
Classe teòrica, lectura d'articles, casos pràctics, grups de treball.

Metodologia avaluació
Continuada i presencial (Teoria 50% i pràctica 50%).

Programa
Tema Subtema
1.-Estratègia empresarial, Qualitat i Formació.
2.-Formació vs Organització.
3.-Formació vs Individu.
4.-Formació, Aprenentatge i Innovació.
5.-Formació i Habilitats Psico-laborals.
6.-Models de Formació.
7.-Disseny de Plans de Formació.
8.-Problemàtica derivada de la implementació de la formació.

Perfil de competències

Fonts d'informació
Bàsica

Boada, J. (2000) Psicología del Trabajo, Organizaciones y Recursos Humanos. Barcelona: PPU.

Boada, J. (Director) (2001) Capital Humano: 52 casos prácticos. Manual de supuestos prácticos sobre recursos humanos y procesos organizacionales. Barcelona: Granica.

Buckley, R. y Caple, J. (1991) La formación. Teoría y práctica. Madrid: Díaz de Santos.

Del Pozo, P. (1993) Formación de formadores. Eudema : Madrid.

Edwards, W. (1983) Manpower Planning. London - Wiley & Sons.

Goldstein, I. L. (1986) Training in organization. Needs assessment, development and evaluation. California : Brooks / Cole Publisching Company.

Goldstein, I. L. (1989) Critical training Issues: Past, Present and Future. In I.L. Goldstein et al. Training and Development in Organizations. San Francisco . Jossey-Bass : Pub.

Goidstein, I. L. (1991)Training in Work Organizations. In M.D. Dunnette & L.M. Hough (Eds.) , Handbook of Industrial and Organizational Psychology. California: Consulting Psychologists Press, Inc., Vol 2, pp. 507-620.

Iribarne, A. d' (1989) La competitivité.- Défi Social, Enjeu Educatif. París - CNRS.

London, M y Bassman, E. (1989) Retraining Midcareer Workers for the Future Workplace. In I. L. Goldstein et al. Training and Development in Organizations. San Francisco: Jossey-Bass Pub.

Complementària